این چند نوع غذای مفید رو از دست ندید

دانلود رمان های جدید | نایس بانو

دانلود رمان رویای خام PDF از یگانه
رمان رویای خام - یگانه
دانلود رمان رحم اجاره ای PDF با لینک مستقیم
رمان رحم اجاره ای
دانلود رمان قصاص از سارگل PDF
PDF رمان قصاص از سارگل
دانلود رمان متجاوز دوست داشتنی PDF با لینک مستقیم
رمان متجاوز دوست داشتنی
دانلود رمان لعبت PDF با لینک مستقیم
دانلود رمان لعبت
دانلود رمان هوسی در گذشته PDF با لینک مستقیم
رمان هوسی در گذشته
دانلود رمان در مسیر خوشبختی لیا و مانی PDF با لینک مستقیم
رمان در مسیر خوشبختی

این چند نوع غذای مفید رو از دست ندید

دسته بندی : گیاهان دارویی تاریخ : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶

این چند نوع غذای مفید رو از دست ندید

ماست

ماست یک ماده غذایی بسیار مغذی است و فواید بسیاری نیز دارد. ماست حاوی بسیاری از باکتری های مفید است که با بیماری ها مقابله کرده و یا از بروز آن ها مانع می شود.

همچنین منبع سرشار کلسیم است که برای سلامت خون و استخوان مفید است. علاوه بر این ها حاوی مقادیر زیادی پروتئین، که برای بافت و ماهیچه ها بسیار ضروری است، می باشد. ماست را می توانید به صورت کم چرب یا فاقد چربی نیز تهیه کنید. حتما این ماده غذایی را در رژیم غذایی تان قرار دهید.

لوبیا

به گزارش خبرنگار سایت نایس بانو، لوبیا تمام مواد معدنی مورد نیاز بدن را تأمین می کند. لوبیا سرشار از پتاسیم، منیزیم و کلسیم است که برای تقویت عضلات و سلامت استخوان ضروری هستند.

لوبیا همچنین حاوی مقادیر زیادی پروتئین و فیبر است. مصرف لوبیا خطر حمله قلبی، فشار خون و سرطان را کاهش می دهد. لوبیا را می توانید به صورت های مختلف در برنامه غذایی روزانه تان قرار دهید.

بذر کتان

بذر کتان منبع غنی از اسید های چرب امگا ۳ است، که درد ناشی از ورم مفاصل در زنان را کاهش می دهد. همچنین به درمان پوکی استخوان و آسم کمک می کند.

علاوه بر این بذر کتان حاوی فیبر نیز می باشد، که به فرآیند هضم غذا کمک می کند. همچنین میزان کلسترول خون را کاهش داده و خطر بروز بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

کلم بروکلی

مطمئنا کلم بروکلی مقوی ترین سبزی است که می توانید مصرف کنید. این سبزی حاوی ویتامین K و ویتامین C است، و بدن را در برابر بیماری هایی مثل سرماخوردگی و آنفلوانزا محافظت می کند. همچنین فیبر موجود در آن به هضم راحت تر غذا کمک می کند.

علاوه بر این ها میزان قند خون را کاهش داده و احتمال بروز علائم دیابت را به حداقل می رساند. بروکلی حاوی مقادیر زیادی ویتامین B نیز هست که برای سیستم عصبی بدن بسیار مفید است. این سبزی سرشار از فولیک اسید است که برای پوست مفید است. همچنین منبع غنی از آنتی اکسیدان هاست که به پاکسازی بدن کمک می کند.

سیر

سیر، بدن را در برابر بسیاری از بیماری ها مصون می کند. سیر سرشار از آلیسین است که به کاهش فشار خون و کلسترول کمک می کند و در نتیجه خطر حمله قلبی را کاهش می دهد.

سیر حاوی ویتامین E است که به تشکیل سلول ها در بدن کمک کرده و فرآیند پیری را کاهش می دهد.

همچنین سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و آن را در برابر بسیاری از سرطان ها مقاوم می کند. سیر سیستم تنفس را تنظیم و به بهبود آسم کمک می کند.

این ماده غذایی سرشار از آنتی اکسیدان ها است که به سم زدایی بدن کمک می کند. همچنین سیر برای رقیق کردن خون مفید است و احتمال ایجاد لخته در خون را کاهش می دهد.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 121
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.